4.11.2009

100 followers CONTEST!!!

Without further adieu, I present to you my first contest ever...

SPICE GIRLS CONTEST!!!!

THIS IS OPEN TO ALL READERS, INCLUDING INTERNATIONAL!!

Before, you think to yourself, "oh gee, I hate the spice girls," think about it for a sec...

EVEN IF YOU AREN'T A SPICE GIRL FAN, you can still enter the contest!!
You are pulling INSPIRATION from one of the Spice Girls... This can mean super natural like Sporty Spice, modern like Posh Spice, crazy-fun like Scary Spice, girly like Baby Spice, or all out funky like Ginger Spice.

I have been a Spice Girl fan since I was in middle school, even performing at my airbands competition to LADY IS A VAMP by the Spice Girls (I wish I had photos to show you!!). lol

You can choose from old photos of the Spice Girls, or the new looks (i.e. come-back/reunion) Spice Girls.

I haven't decided if there will be just one winner or more, it all depends on how many people enter!

RULES:
*Be creative, be silly, have some fun!
*Be your own Spice Girl, name yourself accordingly. I.E.: WHIT SPICE, etc.
*Send me an inspiration photo and your top 5 pictures to WhitneyKrainock(at)gmail(dot)com
*Send a picture of the products you used, no need to do a step-by-step tutorial
*You can dress up if you want to (which is encouraged), although it's not mandatory 
*You MUST post the pictures in your blog, with a link to my Blog
*You MUST link me to your favorite bloggers list (or whatever you call it! lol)
*You MUST be a follower & you must subscribe to my YouTube Channel 



















DEADLINE: TWO WEEKS FROM TODAY, APRIL 25TH 11:59 PST PACIFIC TIME (MY TIME)

PRIZES: coming up soon!!

19 comments:

Saimese said...

Congrats on the 100 followers mark! Love the idea. What's the deadline though?

izumi said...

congrats on your 100 subs! :)

oh man.. first contest of this sorts.. hope i can find something to do!

and is it just me or does victoria beckhem ALWAYS LOOK PISSED? hahahaa :)

Whit said...

yes posh spice is always looking pissed off- that's another way to make this contest fun!! lol

Whit said...

oh sh*t, deadline, right!! lol i will post it now

Crissy said...

Ooh I am interested.

oh ..umm .. what favorite bloggers list ? xD I don't see.. any extra column box thingy on my page. *is lame*

DSKNguyen said...

what a great contest idea! I'm soo tempted to join. I've never done a contest before@

Sarah said...

Oh what a fun contest!!! And Spice Girls gives you such a range of choice too! Is this open to international bloggers too? Love ya blog : )

Whit said...

YES IT'S OPEN TO ALL INTERNATIONAL READERS!!!

Whit said...

hey crissy, you just add it in to your template- you can put the names and links to the blogs you love most.. :)

wuzzyangel said...

Yay for 100 followers!! Congrats Whit!!

What a funky contest idea!! I'll admit when they first came out I liked them. I have the first album I think. Hrmm.... Sporty Spice was always me fave!! Hopefully I feel well enough by the deadline!! :)

Lily said...

omg, i love the spice girls!!!

Sher said...

thanku!!! Ive been getting into nudes and light pinks lately :)
I applaud you for your followers as well as having an awesome contest! I used to looove them, even collected those sticker books from the movie and the ones that came with the gum and lollipops lol
My fave merch though was the postcards, to me they looked like real photos hah

Sonya said...

Wow this is a great contest idea, Whitney! When's the deadline though???

I can't think of any spice I could be, other than Pregnant Spice. LOL. Posh Spice has always been my favorite...I'm such a Spice Girls fan!

Whit said...

deadline is APRIL 25th- that's two whole weeks!!!! bring it on ladies!

Gracie said...

I fancy being the 'Posh' Spice but I don't think I could ever copy her make up even with help of tutorials... I'm just not very good with my hands sad to say. If I just do a 'Posh' pout... would that count? Hahahaha!

Congratulations on your first ever blog contest Whitz but I don't think I stand a chance hahahaha! Muah!

hevn said...

Congrats on having 100th Followers mark!

Ooo, Spicy Girls, I loved the spice girls back then, sounds like a fun contest :D

Neeyuh said...

Congrats on 100 followers!!

This is really cool contest theme, I think I might give it a try!

Nampo said...

100 whoo hoo!!!

I wanna be Posh I'll contour some bones on lol I kid, CONGRATS WHIT! x

♥ Kendall ♥ said...

Congrats on your 100 mark!! I think I follow you but I'm gonna double check. I know I've been here before
*deja vu*
I'm so mad that I found the contest rules all late. But I have a week to ROCK IT!!!!
XoXo
PS I'm Kendall by the way in case we haven't met. I'm excited for my blog too, I'm at 93 subs!!!!